Descoperă 3 metode dovedite de consolidare a imunității copilului în sezonul rece

0
39
Descoperă 3 metode dovedite de consolidare a imunității copilului în sezonul rece

Sezonul de toamnă și de iarnă este o adevărată provocare pentru un organism tânăr. Cum să consolidezi imunitatea unui copil, astfel încât acesta să rămână sănătos și plin de energie în ciuda vântului, a ploilor sau zăpezii și a temperaturilor scăzute?

Imunitatea la copii necesită ani de construcție. Abia în jurul vârstei de 12 ani sistemul imunitar atinge maturitatea deplină. Acesta este unul dintre motivele pentru care fiecare întoarcere la școală și grădiniță, mai ales după o lungă pauză, poate fi atât de dificilă. Prin urmare, problema sănătății copiilor devine deosebit de importantă toamna și iarna. Te  întrebi cum să consolidezi imunitatea bebelușului în acest timp? Explorează câteva moduri dovedite și vezi aici cele mai potrivite produse naturiste pentru copii, pe care le poți încerca cu încredere.

1 Aer proaspăt

În sezonul de toamnă și iarnă, cea mai mare parte a timpului, copilul rămâne în interior, astfel încât timpul petrecut afară scade drastic. Cel puțin o oră de activitate în aer liber – chiar și sub forma unei simple plimbări – ajută la întărirea corpului și dă putere.

Poate fi doar o plimbare pe jos, iar vremea mai puțin favorabilă nu trebuie să descurajeze. Îmbrăcămintea adecvată și un loc pentru plimbare sunt cheia. Pentru calitatea aerului, alege parcuri sau alte spații verzi cât mai departe de străzile aglomerate și instalațiile industriale.

O doză de aer proaspăt nu este doar o plimbare. Nu uita să ventilezi în mod regulat apartamentul. În lunile de toamnă și iarnă, vei reduce temperatura aerului în camera copilului și în alte camere. Este important din punctul de vedere al susținerii imunității, deci păstrează temperatura în apartament în jurul valorii de 22 de grade C.

2 Somn și regenerare

Sistemul imunitar este un organism reîmprospătat, deci este important să oferi copilului o doză adecvată de somn. În funcție de vârstă, copiii ar trebui să doarmă între 9 și 13 ore pe zi. În timpul nopții, organismul se regenerează și capătă putere după agitația întregii zile. În acest timp este important ca temperatura camerei să nu depășească 22 ° C. Dacă în plus reușești să menții umiditatea aerului la nivelul de 40-60%, copilul se va odihni și nu se va supraîncălzi. Temperatura nu prea ridicată și umidificarea corespunzătoare a aerului în cameră oferă hidratarea optimă a membranelor mucoase și un somn liniștit.

3 Dietă

De ce are nevoie un copil bine odihnit și oxigenat? Mese bogate în vitamine și minerale. Când pregătești micul dejun, prânzul și cina, asigură-te că cel mic. găsește tot ce are nevoie pe farfurie pentru a-și construi imunitatea.

Cum să întărești imunitatea unui copil cu o dietă adecvată? Include ingrediente bogate în vitamina A, C, D, B6, B9, B12, precum și zinc, seleniu și fier, care ajută la buna funcționare a sistemului imunitar. De asemenea, nu uita de alimentele murate și fermentate care vor îmbogăți flora intestinală a bebelușului, iar în zilele mai reci, folosește condimente precum scorțișoară, cuișoare sau ghimbir.

Susținerea imunității

Aliatul tău în construirea imunității copilului vor fi, de asemenea, suplimentele alimentare care susțin buna funcționare a corpului tânăr. Prin urmare, produsele naturale pe bază de ingrediente vegetale merită o atenție specială.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here