5 sfaturi utile care te pot ajuta să optimizezi SEO site-ul sau blogul tău WordPress

0
431
Exif created by JPEGTweaker

Aproximativ 30% din toate site-urile web utilizează în prezent WordPress. Motivele sunt probabil ușurința în utilizare și backend-ul bine structurat al sistemului de gestionare al conținutului. Chiar și începătorii se pot familiariza relativ repede cu el și își pot crea propriul site web sau blog .

De îndată ce un astfel de blog a fost creat, cât mai mulți vizitatori posibil ar trebui, desigur, să îl descopere și să-l viziteze. Acesta este exact momentul în care WordPress SEO intră în joc.

 În această postare vei regăsi 5 sfaturi utile pentru optimizare seo wordpress  și căror factori SEO ar trebui să acorzi cu siguranță atenție. În principiu, 5 puncte( numele adresei URL, conținutul, eticheta de titlu, meta descrierea și fotografiile) pot fi optimizate pe fiecare pagină individuală , astfel încât clasamentul site-ului web să fie îmbunătățit și să fie mai ușor de găsit folosind motoare de căutare precum Google.

WordPress SEO – 5 sfaturi pentru a ajunge în fruntea clasamentului

  1. Optimizează adresa URL a blogului

După ce ai decis un subiect despre care dorești să scrii și ați găsit câteva cuvinte cheie potrivite , poți începe, de asemenea, cu primul  sfat SEO WordPress : adresa URL a blogului. Aceasta se află direct sub titlul postării tale.

În majoritatea cazurilor, întregul titlu al articolului este salvat automat și stocat ca un link permanent în adresa URL. Cu toate acestea, acest lucru nu este neapărat recomandat, deoarece de obicei sunt folosite cuvinte care nu sunt relevante pentru SEO. În acest moment, numai cuvintele cheie respective care au fost definite în prealabil ar trebui inserate cu adevărat . Acest lucru poate fi schimbat foarte ușor folosind funcția „editați” de lângă adresa URL.

Cu toate acestea, ar trebui să ai grijă cu acest sfat SEO WordPress . Nu modifica niciodată adresa URL pentru o postare existentă dacă nu ai setat o redirecționare 301 de pe pagina veche, pe pagina nouă. 

  1. Optimizează conținutul

Pentru ca blogul tău să fie găsit pentru cuvintele cheie respective , acestea trebuie să apară inevitabil undeva pe pagină. Prin urmare, dacă este posibil, ar trebui să plasezi întotdeauna cuvântul cheie sau variațiile acestuia în zona de conținut. Nu uitați să optimizezi titlurile pentru SEO. Asigură-te că textul sună în continuare natural și că nu este un text SEO pur. De asemenea, vrei să le oferi cititorilor tăi valoare adăugată și nu să scrii pentru Google.

Pe scurt, dacă nu poți introduce cuvântul cheie în propoziție sau în paragraf, treci mai departe. Nu are sens să atragi nenumărați utilizatori pe blogul tău dacă la final toți dispar, deoarece textul nu poate fi citit sau nu oferă informații utile.

  1. Optimizări pentru etichete de titlu

Optimizarea etichetei de titlu nu este doar extrem de importantă în ceea ce privește SEO – eticheta de titlu are, de asemenea, o importanță fundamentală în ceea ce privește experiența utilizatorului . Când un utilizator face o căutare în Google, eticheta de titlu stocată este primul lucru pe care îl vede utilizatorul. Din acest motiv, atunci când alegi eticheta de titlu, ar trebui să te întrebi întotdeauna dacă textul îi va încuraja pe cititori să facă clic .

Dacă nu este posibil să plasezi cuvântul cheie la începutul etichetei de titlu , bineînțeles că nu este mare lucru. Este mai important doar ca acel cuvânt cheie să fie inclus.

  1. Optimizează Meta Descrierea

Potrivit Google, meta descrierea nu mai este un element SEO direct. Ar trebui să fie întotdeauna ajustat manual (cum ar fi eticheta de titlu), deoarece descrierea meta este un punct important atunci când vine vorba de experiența utilizatorului . 

O meta descriere bună poate atrage mulți utilizatori pe site. La rândul său, este un semnal pozitiv al utilizatorului pentru Google, motiv pentru care site-ul sau blogul are parte de promovare online și obține o clasare mai bună . Din acest motiv, meta descrierea poate fi considerată indirect ca un element SEO .

  1. Optimizează imaginile

Există trei puncte importante specifice de luat în considerare aici :

  • Mărimea fișierului
  • Numele fișierului
  • Calitatea imaginii

Deoarece timpul de încărcare al site-ului web este, de asemenea, un factor SEO destul de mare , ar trebui să te asiguri că încarci imaginile cu cea mai mică dimensiune posibilă a fișierului . Calitatea imaginii poate fi adesea calculată cu programe grafice obișnuite, fără ca ochiul uman să observe o pierdere semnificativă de acesteia.